پایان نامه تفاوت راهبردهای تنظیم شناختی هیجان دختران فراری و عادی

  • فرضیات پژوهش

۱-   بین راهبردهای تنظیم شناختی هیجان دختران فراری و عادی تفاوت وجود دارد.

۱-۱ راهبرد ملامت خود در بین دختران فراری و عادی متفاوت است.

۱-۲ راهبرد پذیرش در بین دختران فراری و عادی متفاوت است.

۱-۳ راهبرد نشخوارگری دربین دختران فراری و عادی متفاوت است.

۱-۴ راهبرد تمرکز مجدد مثبت دربین دختران فراری و عادی متفاوت است.

۱-۵ راهبرد تمرکز مجدد بر برنامه ریزی دربین دختران فراری و عادی متفاوت است.

۱-۶ راهبرد ارزیابی مجدد مثبت دربین دختران فراری و عادی متفاوت است.

۱-۷ راهبرد دیدگاه پذیری دربین دختران فراری و عادی متفاوت است.

۱-۸ راهبرد فاجعه پنداری دربین دختران فراری و عادی متفاوت است.

۱-۹ راهبرد ملامت دیگران دربین دختران فراری و عادی متفاوت است.

۲-  بین سبک های دلبستگی دختران فراری و عادی تفاوت وجود دارد.

۲-۱  دلبستگی ایمن در بین دختران فراری و عادی متفاوت است.

۲-۲  دلبستگی نا ایمن اجتنابی در بین دختران فراری و عادی متفاوت است.

۲-۳  دلبستگی نا ایمن اضطرابی در بین دختران فراری و عادی متفاوت است.

۳- دختران فراری در مقایسه با دختران عادی از ابراز وجود پایین تری برخوردارند.

۴-  بین منبع کنترل دختران فراری و عادی تفاوت وجود دارد.

۴-۱  منبع کنترل درونی در بین دختران فراری و عادی متفاوت است.

۴-۲  منبع کنترل بیرونی در بین دختران فراری و عادی متفاوت است.

 متن فوق تکه ای از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

دانلود پایان نامه روانشناسی

متن کامل پایان نامه

مطالب مشابه

پایان نامه ارزیابی عملکرد براساس کارت امتیازی متوازن
پایان نامه بررسی تعیین رابطه ی مزایای دریافتی مناسب و خلاق ت مدیران در محیط کار
پایان نامه بررسی ارتباط بین تعهد سازمانی کارکنان و رفتار سیاسی و رویکرد عقلائی تصمیم‌گیرندگان استر...
پایان نامه ارشد:تاثیر نظر سرمایه¬گذاران، سهامداران و اعتباردهندگان به خوش¬بینی
پایان نامه تعیین ارتباط بین رعایت کرامت و عفت با پرخاشگری نوجوانان
پایان نامه ارشد:رابطه بین سبک تصمیم گیری اجتنابی مدیران با رویکرد مالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *