پایان نامه تفاوت تمرکز مجدد مثبت دربین دختران فراری و عادی

۱-۸- تعاریف عملیاتی متغیرها

راهبردهای تنظیم شناختی هیجان

منظور از راهبرد های شناختی تنظیم هیجان نمره ای بود که دختران در پرسشنامه ۱۸ سوالی راهبردهای شناختی تنظیم هیجان از نادیا گارنفسکی (CERQ) کسب کردند. مقیاس اندازه گیری در این پرسشنامه از نوع مقیاس فاصله ای بود.

سبک های دلبستگی

منظور از سبک های دلبستگی نمره ای بود که دختران در پرسشنامه ۱۸ سوالی کولینز و رید کسب کردند و بیانگر نوع سبک دلبستگی فرد بود.

ابراز وجود

در این پژوهش منظور از ابراز وجود میزان نمره یا کمیتی بود که دختران با توجه به پاسخهایشان به آزمون ابراز وجود شرینگ کسب کردند و این نمره شاخص عددی برای اندازه گیری میزان جرأت ورزی آن ها بود.

 متن فوق تکه ای از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

دانلود پایان نامه روانشناسی

متن کامل پایان نامه

مطالب مشابه

پایان نامه بررسی ارتباط آیات سوره ­مبارکه نساء
پایان نامه خصوصی سازی در آموزش عالی و بررسی پیامد های اقتصادی، اجتماعی، آموزشی و پرورشی آن از دیدگا...
پایان نامه مسئولیت مدنی پزشک از منظر حقوق ایران با تاکید بر قانون مجازات جدید
پایان نامه بین زایش فقر با بروز اختلالات روانی در بیماران مبتلا به سرطان سینه
پایان نامه رابطه قابلیت بسط پاسخ ها و ایده های کودکان و بازی های آموزشی
دانلود پایان نامه ارشد رشته روانشناسی بررسی رابطه بین هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی با عملکرد شغلی
0 پاسخ ها

یک جواب دهید

پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *