پایان نامه کارشناسی رشته مهندسی برق : بهینه سازی سیستم توزین کارخانه آسفالت

دانلود پایان نامه

متن کامل پایان نامه

با عنوان :  بهینه سازی سیستم توزین کارخانه آسفالت

در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

دانشگاه آزاد اسلامی

واحد تهران جنوب

دانشکده فنی مهندسی

پایان نامه کارشناسی

مهندسی برق-قدرت

عنوان:

بهینه سازی سیستم توزین کارخانه آسفالت

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

***ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد

یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل و با فرمت ورد موجود است***

متن کامل را می توانید دانلود نمائید

چون فقط تکه هایی از متن پایان نامه در این صفحه درج شده (به طور نمونه)

ولی در فایل دانلودی متن کامل پایان نامه

 با فرمت ورد word که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند

موجود است

چکیده

امروزه سيستم هاي توزين معمولي رله اي خيلي کمتر مورد استفاده قرار مي گيرند،چرا که معايب زيادي دارند. از آنجاکه اين نوع سيستم ها با رله هاي الکترومکانيکي کنترل مي‌شوند، وزن بيشتري پيدا مي کنند، سيم کشي تابلوي سيستم توزين رله اي کار بسيار زيادي مي طلبد و سيستم را بسيار پيچيد ه مي کند. در نتيجه عيب يابي و رفع مشکل آن بسيار پرزحمت بوده و براي اعمال تغييرات لازم در هر سال و يا بروز کردن سيستم بايستي كارخانه را بمدت طولاني متوقف نمود که اين امر مقرون به صرفه نخواهد بود، ضمنا توان مصرفي اين سيستم ها بسيار زياد است.به همين منظور براي رفع ومشكلات فوق بايستي سيستم فوق را بهينه نمود.

امروزه در بين شركت هاي صنعتي ، رقابت فشرده و شديدي در ارائه راهکارهايي براي کنترل بهتر فرآيندهاي توليد آسفالت ، وجود دارد که مديران ومسئولان كارخانجات در اين شركتها را بر آن داشته است تا تجهيزاتي مورد استفاده قرار دهند که سرعت و دقت عمل بالايي داشته باشند.به این منظور سیستمی طراحی کرده ایم تا همه ی این عیوب را رفع وکلیه فرایند تولید آسفالت از طریق پنل کنترل پرتابل کنترل شود.

مقدمه

راهسازان از زمانهاي قديم بر لزوم و اهميت روسازي راهها واقف بوده اند و برحسب مورد از انواع آن استفاده مي كردند. طرح،اجرا و نگهداري روسازي راه‌ها از مهم‌ترين و در عين حال از مشكل‌ترين قسمت هاي راهسازي است و اغلب اشكالات بعدي زاييده طرح، اجرا و يا نگهداري غير اصولي اين قسمت پراهميت راه است.

اگر روسازي راهي بطور اصولي وصحيح، طرح واجرا و نگهداري نشود،راه در برابر عوامل جوي و اثر فرساينده آمد وشد خودروها مقاومت نكرده وبه سرعت خراب شده و درنتيجه موجب از دست رفتن سرمايه گذاري اوليه مي شود. علاوه بر اين، خرابي روسازي باعث افزايش ساير هزينه ها از قبيل هزينه مرمت و بهسازي وهمچنين افزايش هزينه هاي غير مستقيمي كه به علت بدي روسازي به استفاده كنندگان از راه تحميل مي شود خواهد شد. در چند دهه اخير به دنبال پيشرفت هاي قابل ملاحظه اي كه در علم مكانيك خاك، مصالح روسازي انجام آزمايش هاي آزمايشگاهي وكارگاهي، مقاومت مصالح و تحليل سيستم هاي پيچيده ي روسازي با استفاده از سيستم هاي توزين به وقوع پيوسته است،لازم است كه مهندسين راهساز ضمن اطلاع از شرايط خاص ايران از آنچه كه در اين زمينه ها در ساير كشورهاي ديگر رخ مي دهد اگاهي داشته باشند.

براين اساس كارخانه‌هاوكارگاه‌هاي فراواني در اين زمينه مشغول به فعاليت هستندواغلب نيز از تكنولوژي قديمي وكاملا زمان‌بر وهزينه استفاده مي‌كنند.لذا در اين پروژه تلاش شد از سيستمي جهت بهينه سازي سيستم هاي توزين وافزايش كارايي وبهره وري كارخانه آسفالت ارائه شود.

تعداد صفحه :46

قیمت : 4800 تومان

بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نشان داده می شود

و به ایمیل شما ارسال می شود.

پشتیبانی سایت :  

     ۰۹۳۰۹۷۱۴۵۴۱ فقط پیامک        serderehi@gmail.com

در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما

  serderehi@gmail.com

ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.

 

---  -- ----