پایان نامه شناسایی فرصت ها و تهدیدهای آموزش های مهارتی محصول محور

تعریف عملیاتی :

منظور از تولید در این تحقیق تهیه کالا و خدمات مورد نیاز با استفاده از منابع و امکانات موجود در رشته های مهارتهای محصول محور آموزش های فنی و حرفه ای شامل: ورمی کمپوست،پرورش دام و طیور، پرورش زنبورعسل،پرورش کرم ابریشم،تولید نهال،تولیدانواع قارچ، صنایع دستی و تولید اسانس های گیاهی و ……… .می باشد .

بازاریابی

تعریف مفهومی :

به معنی کار کردن با بازارها و انجام  مبادلات و معاملات به منظور برآوردن  نیازها و خواسته های افرادی است که در یک جامعه ، کنار یکدیگر زندگی می کنند ( محب علی ، فرهنگی ۱۳۷۵ ).

تعریف عملیاتی :

فروش

منظور از بازاریابی در این تحقیق میزان تولید کالا و مبادله آنها براساس نیازهای افراد در جامعه در رشته های ورمی کمپوست، پرورش دام و طیور، پرورش زنبور عسل، پرورش کرم ابریشم، تولید نهال، تولید انواع قارچ، صنایع دستی و تولید اسانس های گیاهی  و …….. می باشد .

 

 

 

تعریف مفهومی :

به کلیه اعمال و فعل و انفعلا ت بازرگانی اطلاق می گردد که منجر به انتقال مالکیت از یکی به دیگری می شود ( پیمان ،۱۳۷۳ ).

تعریف عملیاتی :

منظور از فروش در این تحقیق میزان انتقال کالا ها و خدمات بر اساس آموزش های مهارتهای محصول محور آموزش های فنی و حرفه ای شامل : ورمی کمپوست،پرورش دام و طیور، پرورش زنبور عسل،پرورش کرم ابریشم،تولید نهال، تولید انواع قارچ، صنایع دستی و تولید اسانس های گیاهی و………می باشد .

 متن فوق تکه ای از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

دانلود پایان نامه روانشناسی

متن کامل پایان نامه

آدرس : تهران – خیابان انقلاب – بین چهار راه ولیعصر و دانشگاه تهران – خیابان ابوریحان – پلاک ۹۳ – تیم برنامه نویسی فناوران ایده پرداز

مطالب مشابه

پایان نامه بررسی طیـف­ سنجی رزونانس مـغناطیسی هسته 31P و 27Al محلول­های آلومینوفسفات و توصیف غربال­...
پایان نامه مبانی و اصول جنبش نرم افزاری و تولید علم در علوم سیاسی
پایان نامه آرایش بهینه‌ی نصب مصالح FRP در مقاوم‌سازی برشی تیرهای بتن مسلح
پایان نامه تأثیرمتغیرهای تشکیل دهنده جریانات نقدی(اجزای اصلی و غیر اصلی)بر پیش بینی جریان نقد آتی شر...
دانلود پایان نامه سنجش تاثیر رضایت بر تبلیغات شفاهی
پایان نامه ارتباط بین عوامل محیطی خرد-ملی و رقابت پذیری در شرکتهای بیمه
0 پاسخ ها

یک جواب دهید

پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *