پایان نامه ارشد:نوع استفاده معلمان از برنامه درسی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس

پایان نامه روانشناسی

عنوان کامل پایان نامه :بررسی میزان و نوع استفاده معلمان از برنامه درسی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس متوسطه شهر بابل

ایجاد مدرک بر روی شبکه جهانی وب

هر روز افراد بیشتری برای ارائه عکس، مقاله و اسناد خود بر وری شبکه وب اقدام می کنند، کاربرها می توانند با ایجاد صفحه وب دانش و معلومات خود را به اشتراک بگذارند. فایل های صفحه وب فایل های متنی هستند، فایل های متنی شامل متنی که روی صفحه ظاهر می شوند و دستورات متنی، برای قالب بندی کردن صفحه، ایجاد پیوندها و نمایش تصاویر است (ذولنور، ۱۳۸۲).

 

جستجوی خودکار شبکه جهانی وب (موتورهای جستجو)

در حال حاضر با رشد روز افزون اینترنت، حجم گسترده ای از منابع اطلاعاتی حوزه های مختلف مثل کتب، مجلات، پایان نامه ها، طرحهای پژوهشی و پایگاههای اطلاعاتی در بسترهای جدید و با قابلیتهای متنوعی در مقایسه با منابع چاپی در شبکه اینترنت قابل دسترسی هستند. برای دستیابی به اینگونه منابع امروزه ابزارهای خاصی در شبکه اینترنت وجود دارند که به ابزارهای کاوش معروف هستند. این ابزارها فرآیند مکان یابی اطلاعات مورد نیاز کاربران را از طریق جمع آوری، ذخیره سازی و نگهداری اسناد و مدارک وب تسهیل می کنند. با توجه به اهمیت و نقش ویژه این ابزارها در امر جستجو و بازیابی منابع اطلاعاتی اینترنت، ضمن توصیف انواع ابزارهای کاوش، به برخی از مهمترین آنها اشاره می شود.

سوالات یا اهداف پایان نامه :

۱- میزان و نوع استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات  در تدریس معلمان چقدر است؟

۲- نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات  در روش های تدریس معلمان چیست؟

۳- میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تهیه و تولید مواد و منابع آموزشی چقدر است؟

۴- موانع کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه ی درسی مدارس متوسطه چیست؟

۵-استفاده از ICT در مدارس متوسطه در کدام مرحله ی چهارگانه ی(ظهور کننده، کاربردی، ادغامی و تحولی) در برنامه ی درسی مدارس متوسطه قرار دارد؟

۶- نقش ICT بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در مدارسی که معلمان از آن استفاده می کنند با مدارسی که از آن  استفاده نمی کنند؟

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی با عنوان : بررسی میزان و نوع استفاده معلمان از برنامه درسی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس متوسطه شهر بابل

مطالب مشابه

پایان نامه : رابطه بین دینداری اسلامی و ادراک ساکنین از پیامدهای فرهنگی- اجتماعی گردشگری
پایان نامه کاربرد آمار در پژوهش های باستان شناسی
پایان نامه با موضوع نقش کیفیت بر استفاده از خدمات در هتل
پایان نامه بررسی رابطه خودکارآمدی،اهمال کاری تحصیلی و اضطراب امتحان با پیشرفت تحصیلی
پایان نامه کارشناسی ارشد تاثیر اخلاقی مبتنی بر مسئولیت سازمان و مشارکت فرد در فرآیند مدیریت دانش ساز...
پایان نامه تعیین سهم تاب آوری در پیش بینی سلامت اجتماعی افراد مبتلا به درد مزمن
0 پاسخ ها

یک جواب دهید

پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *