بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه سرشت و منش-پایان نامه ارشد

دانلود متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی

عنوان کامل پایان نامه : بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه سرشت و منش در گروهی از همرا هان مراجعه کننده به درمانگاه‌های شیراز

۲-۶-۱ تعریف عملیاتی متغیر ها:

ویژگی های روان سنجی: تحلیل های تخصصی نمراتی که آزمودنی از پاسخ دادن به آزمون سرشت و منش کلونینجر(TCI) بدست می آورد که از طریق محاسبه ضریب همبستگی بین مقیاس ها وزیر مجموعه آنها ثبات وپایایی آزمون صورت می گیرد و هم چنین از طریق تحلیل عاملی روایی این پرسشنامه تبیین می گردد.

نوجویی: نمره‌ای که آزمودنی از پاسخ دادن به سئوالات خرده مقیاس نوجویی به تست I TC بدست می آورد.

آسیب پرهیزی: نمره‌ای که آزمودنی از پاسخ دادن به سئوالات خرده مقیاس آسیب پرهیزی به تست  TCI بدست می آورد.

پاداش وابستگی: نمره‌ای که آزمودنی از پاسخ دادن به سئوالات خرده مقیاس پاداش وابستگی به تست  TCI بدست می آورد.

پشتکار: نمره‌ای که آزمودنی از پاسخ دادن به سئوالات خرده مقیاس پشتکار به تست  TCI بدست             می آورد.

خود راهبردی: نمره‌ای که آزمودنی از پاسخ دادن به سئوالات خرده مقیاس خودراهبردی به تست TCI بدست می آورد.

سوالات یا اهداف پایان نامه :

۱- آیا پرسش نامه سرشت و منش از روایی قابل قبولی برخوردار است؟

۲- آیا پرسش نامه  سرشت و منش از پایایی قابل قبولی برخوردار است؟

۳-آیا پرسشنامه سرشت و منش با سن همبستگی معنی داری دارد؟

۴-آیا بین دو جنس در مقیاس های پرسش نامه سرشت و منش تفاوت وجود دارد؟

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی با عنوان : بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه سرشت و منش در گروهی از همرا هان مراجعه کننده به درمانگاه‌های شیراز

مطالب مشابه

پایان نامه ارزیابی شاخص های موثر در پیاده سازی حکمروایی خوب شهری(مطالعه موردی مناطق 4 و 8 شهر مشهد )
پایان نامه بررسی شناسایی زیر فاکتورهای اثر گذار بر تسهیل تجارت
پایان نامه بین شاخص O.O.P با بروز اختلالات روانی در بیماران مبتلا به سرطان سینه
پایان نامه رابطه آموزش مهارتهای زندگی در کاهش اختلال درکنش اجتماعی دانش آموزان
پایان نامه توصیف رابطه هوش هیجانی و سرسختی روانشناختی با رضایت زناشوئی
پایان نامه ارشد رشته روانشناسی تعیین میزان تأثیر آموزش با روش هوش‌های چند گانه و یادگیری دانش‌آموز